Mijn kat heeft een zwarte vlek in zijn bek, is dit ernstig?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, sinds gisteren doet mijn kat een beetje vreemd. Vandaag rende hij achter me aan omdat hij wilde eten, maar het lukt hem niet om iets door te slikken. Hij vergaat van de honger...

Ik heb in zijn bek gekeken en hij kwijlt een beetje. Zoals je op de foto kunt zien, heeft hij een grote, nogal verdachte zwarte vlek die hij eerst niet had... Wanneer hij ademt, hoor je kleine geluidjes die hij eerst niet maakte, een beetje zoals een "astma-aanval".

Ik maak me best wel zorgen en hoop op een snelle reactie.. alvast bedankt.

Mijn kat heeft een zwarte vlek in zijn bek, is dit ernstig?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Mijn kat heeft precies deze symptomen. Wat was de diagnose van de dierenarts voor jouw kat?

Hoi, sinds gisteren doet mijn kat vreemd. Vandaag rende hij achter me aan omdat hij wilde eten, maar hij krijgt niks weg, hij rammelt van de honger... Ik heb in zijn bek gekeken en hij kwijlt een beetje, en zoals op de foto te zien is heeft hij een grote, verdachte zwarte vlek die er eerst niet zat... Als hij ademt maakt hij geluidjes die hij eerst niet maakte, een beetje zoals een 'astma-aanval'. Ik maak me nogal zorgen en hoop op een snelle reactie... alvast bedankt

Vertaald Frans
    M
    Mel1 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Niemand kan je echt een antwoord geven, laat staan je kat genezen, alleen op basis van een foto op een forum.

Als je je zorgen maakt om je kat, maak dan snel een afspraak bij je dierenarts. Alleen die kan je vertellen wat er precies aan de hand is en een passende behandeling geven.

Op basis van de foto zie ik eigenlijk niks anders dan pigmentatie van het slijmvlies. Maar als je zeker weet dat het er eerst niet zat, dan is dat het vast niet!

Vertaald Frans
    Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het lijkt op necrose, maar ik heb er niet echt verstand van. Je zult er echt mee naar de dierenarts moeten gaan.

Vertaald Frans
    R
    Ragnar Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik sluit me hierbij aan. Breng hem zo snel mogelijk naar de dierenarts. Als hij al niet meer eet moet je niet wachten, maar als zijn ademhaling ook niet normaal is, moet je écht niet langer wachten.

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Een bezoekje aan de dierenarts is echt nodig, en het liefst zo snel mogelijk.

Vertaald Frans
  • 15 reacties van 15

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!