Mijn kat heeft een zwarte vlek in zijn bek, is dit ernstig?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Mijn kat heeft precies deze symptomen. Wat was de diagnose van de dierenarts voor jouw kat?

Niemand kan je echt een antwoord geven, laat staan je kat genezen, alleen op basis van een foto op een forum.
Als je je zorgen maakt om je kat, maak dan snel een afspraak bij je dierenarts. Alleen die kan je vertellen wat er precies aan de hand is en een passende behandeling geven.
Op basis van de foto zie ik eigenlijk niks anders dan pigmentatie van het slijmvlies. Maar als je zeker weet dat het er eerst niet zat, dan is dat het vast niet!
Het lijkt op necrose, maar ik heb er niet echt verstand van. Je zult er echt mee naar de dierenarts moeten gaan.
Hoi, ik sluit me hierbij aan. Breng hem zo snel mogelijk naar de dierenarts. Als hij al niet meer eet moet je niet wachten, maar als zijn ademhaling ook niet normaal is, moet je écht niet langer wachten.
Een bezoekje aan de dierenarts is echt nodig, en het liefst zo snel mogelijk.
15 reacties van 15