Mijn kat heeft een vieze neus

Cocolenny
Cocolenny Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Ik kom even bij jullie aankloppen omdat mijn kat van 8 maanden oud altijd een vieze neus heeft. Ik heb het al met de dierenarts besproken, want hij heeft dit probleem al sinds ik hem heb, en die zei dat het niets ernstigs is.

Ik maak het nu schoon met een wattenstaafje dat ik natmaak zodat het niet irriteert, want het zit precies aan de rand van zijn neus aan de zijkant. Hij laat het braaf toe en lijkt tevreden als het weer schoon is. Er komt dan een soort korstje of gewoon wat vuil vanaf...

Alleen komt het elke dag weer terug... Ik dacht dat jullie misschien een oplossing zouden hebben.

Bedankt allemaal 🙂

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

6 antwoorden
Sorteren op:
  • J
    Jizzara Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Waarom zo ingewikkeld doen over het schoonmaken van een neus? Mijn Perzen hebben altijd enorm veel korstjes bij hun neusvleugels. Ik zet gewoon mijn duimnagel eronder en krab het weg; ze vinden het totaal niet erg en het enige dat je nodig hebt zijn je eigen vingers! Goed, je moet daarna wel even je handen wassen, maar dat is alles 😌.

Vertaald Frans
    M
    Malkia Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goed idee, dank je wel daarvoor.

http://deshommesetdeschats.com/

Je hebt dit gisteren ook al op minstens één ander topic geantwoord en het is nog steeds niet gebeurd. In plaats daarvan blijf je oude topics omhoog halen, waardoor ze de plek innemen van dringendere problemen op de voorpagina van het forum. Mensen met dit soort problemen kunnen dat prima zelf even opzoeken.

Vertaald Frans
    Love Animaux 19
    Love animaux 19 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het zou ideaal zijn om een nieuw topic te starten over je artikelen 🙂

Vertaald Frans
    Love Animaux 19
    Love animaux 19 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Gezien de datum van dit topic zullen ze het probleem inmiddels wel opgelost hebben :)

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, mijn kitten van 6 maanden heeft dat ook aan zijn neus en ogen. Ik heb bij de apotheek een speciale fysiologische zoutoplossing voor katten gekocht, dat kostte 6 euro, en ik maak het daarmee schoon met een wattenstaafje.

Vertaald Frans
  • 6 reacties van 6

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!