Mijn kat heeft een bult in zijn nek

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Toen ik gisteren mijn kat van 3 aan het aaien was, deed ik een nare ontdekking: onderaan zijn nek zit een bult van zo'n 4 à 5 cm. Het voelt hard aan en hij lijkt er geen pijn aan te hebben.

Ik ben van plan om aan het eind van de week met hem naar de dierenarts te gaan als de bult er dan nog zit, en natuurlijk eerder als hij groter wordt.

Mijn vorige kat van 14 hebben we moeten laten inslapen vanwege kanker en ik wil echt niet hetzelfde meemaken met mijn Coocky.

Zou het een cyste kunnen zijn? Of een abces of een tumor?

Ik merkte een paar dagen geleden ook dat hij vlooien had, zou het daar misschien door komen? Of door teken?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ja, hij gaat naar buiten wanneer hij wil. Ik hoor hem inderdaad vaak vechten, dus dat zou het best wel eens kunnen zijn.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi,

Dat kan van alles zijn. Komt je kat buiten? Ze kan gevochten hebben en een abces hebben gekregen.

Als er binnen 2-3 dagen geen verbetering is of als het erger wordt, ga dan even met haar naar de dierenarts.

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!