Mijn kat heeft bultjes op haar buik
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nou, dat is zeker waar!!
Ja, allemaal de straat op en daar gaan we weer voor een tweede golf.
Het aspect van de "economische crisis" begint nu serieus de kop op te steken in de gesprekken.
Covid of niet, we zullen weer aan de slag moeten, met of zonder mondkapje.
Dat gaat er hard aan toe gaan...😈
Maar ik dwaal af, sorry.
Eigenlijk werken we gewoon thuis en we worden niet eens betaald ook, allemaal de straat op zodra de lockdown voorbij is! 👋
In dat geval komt Momo wel weer terug zodat we haar 'meisje' kunnen helpen bevallen, en daarna om voor de kittens te zorgen...
We hoeven hier niet bang te zijn voor werkloosheid, noch technisch, noch gedeeltelijk. ✌️
Of gewoon een zwangerschap! 😞
Als je er GEEN enkele twijfel over hebt dat ze niet gedekt is, dan zou het weleens een schijnzwangerschap kunnen zijn.
We komen er wel uit, Ulalie, door het (Franse) merk Pro Véto toe te voegen 👌
Zou je niet-gesteriliseerde poesje, die aan een lijntje naar buiten gaat, niet toevallig 'drachtig' (vol met kittens) kunnen zijn?
Weet je 150% zeker dat ze echt nooit alleen buiten is geweest? Is haar gedrag veranderd?
Lees dit even door voordat je reageert:
https://www.purina.nl/artikelen/katten/levensfases/drachtigheid/is-mijn-kat-zwanger
Ik hoop dat je haar goed in de gaten houdt als ze buiten vastzit, want je niet-gesteriliseerde poes zou zomaar kittens kunnen verwachten; met 8 maanden is de kans daarop namelijk heel groot.
Dat zijn haar tepels! Maar hoe groot zijn ze precies?
Bultjes in haar buik die een beetje zacht aanvoelen, ze is 8 maanden. Ze is niet dik, ze heeft een prima gewicht voor een kat van 8 maanden.
Nee, ze komt niet buiten, of nou ja, heel zelden, en dan zit ze aan een riempje omdat we vlak bij de weg wonen en ik haar niet overreden wil terugvinden ofzo. Nee, ze is ook niet gesteriliseerd.