Mijn kat heeft bultjes op haar buik

M
Momo760 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, mijn kat is 8 maanden oud, ze eet goed, is hartstikke zindelijk, ze speelt lekker en gaat eigenlijk gewoon haar eigen gangetje. Maar gisteravond, toen ik haar over haar buikje aaide, merkte ik dat ze meerdere bultjes heeft.

Zou iemand me kunnen vertellen of dit ernstig kan zijn? Ik maak me namelijk nogal zorgen... en omdat we midden in de coronacrisis zitten, doet mijn dierenarts vandaag geen spreekuur. Alvast bedankt voor de hulp!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

45 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Isie Cat en Blue Cat, jullie foto's zijn echt geweldig haha! 👏

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Kijk, hier is mijn 'entreeticket'! Ik ben voorgedragen door Moeder Teresa herself, toch wel respect hoor...

Vertaald Frans
    L
    Lyzzza Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

@Lizzza, ik zweer met mijn hand op de bijbel dat ik niet ISIE ben, maar BLUE CAT! My name is Blue Cat! Me llamo Blue Cat! En in het Chinees zou ik het niet weten...

Goedenavond

Oh! Ja sorry hoor, ik haalde alle "Cats" even door elkaar 😳

Dus BLUE, je vindt ons "bijdehand"... jaloers hoor! Kom er gezellig bij, dan vormen we een trio👍

Maar er is wel een toegangsprijs😁

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Rapporteren

@Lizzza,

Ik zweer met mijn hand op de bijbel dat ik niet ISIE ben maar BLUE CAT! My name is Blue Cat! Me llamo Blue Cat!

En in het Chinees weet ik het niet...

Vertaald Frans
    L
    Rapporteren

"Als je poes symptomen van een schijnzwangerschap vertoont, zit het gevaar vooral bij haar melkklieren. Ze kan dan een borstontsteking krijgen."

https://animalaxy.fr/savoir-chatte-grossesse-nerveuse/

Vertaald Frans
    L
    Rapporteren

Hoi, Die 'bultjes' zijn haar tepels. Als ze groter zijn dan normaal, is je poes misschien zwanger. Maar het kan ook dat je nu pas ontdekt hebt dat ze tepels heeft die je nog niet eerder had gevoeld? @Ulalie, Lizzza, ik vind jullie wel erg bijdehand hoor meiden! We moeten de Wamiz-tent hier nog zeker een maandje met z'n allen draaiende houden, dus niet opgeven hoor, please!

Hee Isie

Ze heeft er 8... nou zeg, wat een geluk! Laten we hopen dat ze niet meer dan 8 kittens krijgt.👌

Als het je niet eerder was opgevallen, bevestigt dat het vermoeden van een zwangerschap, of die nu echt is of schijn.

Als ik denk aan al die mensen die ervan dromen om er meer dan 2 te hebben (ja hoor, daar ben ik zeker van).

Dus je vindt ons "bijdehand"? Dat moet ook wel, in deze tijden.

Met jou erbij zijn we met z'n drieën, dat gaat wel lukken.👍 We houden vol, met moed en doorzettingsvermogen.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Nee hoor, we houden wel vol, maar je kunt er maar beter om lachen, toch? 😁

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Rapporteren

Hoi,

Die 'bultjes' zijn haar tepels. Als ze groter zijn dan normaal, kan het zijn dat je poes zwanger is. Maar het is ook mogelijk dat je nu pas hebt ontdekt dat ze tepels heeft die je nog niet eerder had 'gevoeld'?

@Ulalie, Lizzza,

Ik vind jullie wel erg bijdehand hoor, meiden! Jullie moeten de boel hier bij Wamiz nog een goede maand met z'n tweetjes draaiende houden, niet opgeven hoor, please!

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 45

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!