Mijn kat heeft bultjes op haar buik
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik hoop dat de poes van Momo niet zwanger is gemaakt door de kat van de bovenburen 😁
Geen Blue Cat-gepreek meer? 😁
@Ulalie, Lizzza,
Oké vooruit, ik ga weer terug naar de seculariteit...
Maar ondertussen baalt de poes van Momo dus nog steeds als een stekker!

Hoi Momo, net als de anderen denk ik aan een zwangerschap. Je hebt nog geen antwoord gegeven: is je poes op een gegeven moment alleen naar buiten geweest?
Nee, ze is niet gesteriliseerd. Ze zijn er van de ene op de andere dag gekomen.
Ja, is goed, we accepteren @Blue, maar wel op voorwaarde dat haar religieuze inslag er niet voor zorgt dat ze ons weer "op het rechte pad" wil krijgen.🙅
We hebben wel bewijs nodig, daden! Dit wordt haar proeftijd. Akkoord, @Blue?
"[Over een persoon] Iemand met een wakkere geest die vrij is van alle vooroordelen." CNRTL
− Bij uitbreiding, pejoratief. Vrijpostig:
Haal de kapsels, de kleding, de rang, al die uiterlijke vertoning weg en kijk naar het innerlijk [van een Franse vrouw]. Het innerlijk is hier een bijdehand klein hussaartje, een pientere en gedurfde straatjongen die zich door niets uit het veld laat slaan, bij wie het respect ontbreekt en die zichzelf als de gelijke van iedereen beschouwt. De rokken veranderen daar niets aan, je moet de ziel zien. Taine, Notes sur Paris, 1867, p. 63.
https://www.cnrtl.fr/definition/d%C3%A9lur%C3%A9
👍
Hoi Ulalie
Ulaaaliiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik kan niet meer!!!
😁😁😁
Ondertussen telt Momo de ballen en vraagt hij zich af...
Nou Blue Cat, ik maak een diepe buiging voor je, je bent officieel toegelaten tot het clubje van de 'bijdehante types'. Als er nog meer zijn, dan laten we die ook toe, toch Liza?
@Titejava,
Bedankt, eindelijk iemand die KUNST waardeert, de echte!