Mijn kat gaat precies naar de bak als ik eet
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Mijn kleine prinsesje Vaïa van 4 maanden doet bij ons elke dag precies hetzelfde: zodra we aan tafel gaan, gaat ze direct richting de kattenbak. We denken dat ze het nog expres doet ook 🤣🤣🤣
Dat heb ik ook hoor. Ik ga net zitten om te eten en tja, die 'lekkere' geur uit de kattenbak... Dus ik sta weer op en gooi de drol weg. Het stinkt behoorlijk omdat ze het niet ondergraven. Ik heb er niet echt op gelet of het bij elke maaltijd is, maar omdat ze vaak eten, gaan ze er vaak vlak daarna.
De truc is om alles klaar te zetten alsof je gaat eten, maar er alvast rekening mee te houden dat je de bak moet schoonmaken voordat je aan je maaltijd begint. Ze gaan namelijk toch wel, en als je de poep eenmaal hebt weggehaald en weggegooid, ruik je het normaal gesproken niet meer. Gewoon een paar minuutjes werk, niks aan de hand.
Ik heb precies hetzelfde met mijn kitten (een vrouwtje). Ze is 3 maanden oud en zodra ik ook maar één hap van mijn eten neem (ontbijt, lunch of avondeten), sprint ze naar de kattenbak om haar behoefte te doen...
Het ergste is nog dat ze me strak aanstaart terwijl ze bezig is 😭😭😭
Mijn poes doet steevast haar behoefte terwijl wij aan het eten zijn. Het begint inmiddels echt onsmakelijk te worden; ze doet standaard een grote boodschap zodra we aan tafel gaan, ongeacht het tijdstip op de dag.
Hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
Ja!
Ik heb overal naar een antwoord gezocht, maar blijkbaar is dat er gewoon niet...
Wij hebben de pech dat de kattenbak in onze badkamer staat, wat de kamer naast de woonkamer is waar we soms eten. Nou, ik hoef je vast niet te vertellen hoe vervelend dat is. Het is echt steevast raak: zodra de kat ons hoort eten, gaat ze op de bak. Ze doet het op geen enkel ander moment, alleen wanneer we aan het eten of snacken zijn. Dat bederft de eetlust behoorlijk... en bedankt voor de stank.
5 reacties van 5