Mijn kat eet zijn eigen braaksel op
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik heb toch niet gezegd midden op het pad!
En hoezo goor? Het is minder vies dan sommige openbare toiletten en bovendien is het een natuurlijke meststof.
Ik heb niet eens zin om te reageren. Een plasje, vooruit, maar midden op de paden sch**** heb ik nog nooit gezien en ik woon al m'n hele leven op het platteland... dit is gewoon een belediging. Als je dit soort dingen te zeggen hebt, blijf dan lekker in de stad, dan zijn we hier beter af onder "viespeuken".
In de stad heb je ook openbare toiletten en die zijn gewoon gratis... U.U

Mensen en dieren gaan echt niet bij je aankloppen. Er zijn nou eenmaal geen wc's langs de wegen en paden.
In de stad krijgen sommige mensen het al voor elkaar om overal hun behoefte te doen; moet je nagaan op het platteland!
Dat is trouwens helemaal niet beledigend bedoeld, integendeel...
Mijn schoonouders zijn het niet gewend om naar de wc te gaan, tja...
op het platteland hebben we ook gewoon wc's...
Maar op het platteland, op de paden, overal! 😋
Persoonlijk weet ik het niet hoor, het is natuurlijk best mogelijk dat ze menselijke uitwerpselen eten aangezien ze die van henzelf ook eten, maar eh... waar halen ze die mensendrollen dan vandaan?!
Van honden wist ik het wel, maar van katten niet.
Nee, dat wist ik niet u_u