Mijn kat drinkt niet met zijn kraag om

C
Caitlinebbc Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi! Mijn kat is net geopereerd aan een oogzweer. Sinds gisteren drinkt hij niet meer. Hij eet wel goed, maar hij drinkt zelfs niet als ik hem water aanbied... Ik weet niet of dit normaal is en wat ik moet doen... Alvast bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • C
    Caitlinebbc Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

als hij alleen maar natvoer eet, is dat normaal, dat is immers bijna alleen maar water. stap anders volledig over op natvoer als je denkt dat hij niet genoeg drinkt

Hij eet de reepjes van Sheba... is dat vergelijkbaar?

Vertaald Frans
    K
    Kelinda Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Als hij alleen natvoer eet is dat heel normaal, want dat is namelijk al bijna alleen maar water. Je kunt ook overstappen op alleen natvoer als je denkt dat hij niet genoeg drinkt.

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!