Mijn kat drinkt niet met zijn kraag om
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Okรฉ, bedankt... Ik dacht dat het aan zijn oor lag of zoiets. Hij heeft die kap nu al 2 dagen om, ik hoop dat hij eraan gaat wennen...
Het is waarschijnlijk die kap waar hij last van heeft, hij schudt met zijn kop om hem af te krijgen. Helaas is er weinig aan te doen, hij zal even moeten doorbijten.
Ik ga het proberen, bedankt! Ik heb een vraagje dat er eigenlijk niets mee te maken heeft, maar mijn kat schudt steeds met zijn kop alsof hij aan zijn oor wil krabben, maar hij heeft die kap om... Weet iemand hoe ik hem kan helpen?
Klopt, die ijsblokjes vinden ze echt reuze interessant. Het blijft drijven en het knispert, maar zodra ze gesmolten zijn, gaan die van mij er vandoor. Het stimuleert ze niet echt om meer te gaan drinken, maar het is zeker het proberen waard.
Ik ga het eens proberen met ijsblokjes dan, bedankt voor de tip! ๐
Net als bij de anderen krijgt hij zijn vocht binnen via het natvoer, dat bijna volledig uit water bestaat. Dat is hartstikke goed voor zijn nieren. Maar zet toch ook een bakje water voor hem neer en doe er wat ijsblokjes in; dat trekt ze vaak aan, dan gaan ze ermee spelen en drinken ze ervan.
Heel erg bedankt allebei voor jullie reacties, dat stelt me echt gerust. Ik zie hem namelijk nooit drinken en zodra ik hem wat aanbied, weigert hij. Hij heeft wel gewoon een waterbakje en een drinkfontein tot zijn beschikking, dus ik ben echt opgelucht. Bedankt hoor! ๐
@Grumeau..... hetzelfde schuitje en dezelfde cijfers ๐๐๐๐
ja, het zit vol vocht (80% van het gewicht van het zakje). Dat is genoeg om hem gehydrateerd te houden als je het elke dag geeft.
oeps, iemand was me al voor :)
Ja, dat wordt inderdaad als natvoer gezien en het bevat 80% vocht... dus hij heeft dan geen water nodig... zet voor de zekerheid toch maar een bakje water neer...
Veel beterschap voor deze lieverd!
- Mijn kat had blaasstenen op 3-jarige leeftijd, dit heb ik geleerd
- Beschadigde poot, is het kootje gebroken?