Goedenavond, ik heb een klein vraagje. Sinds ongeveer 2 weken laat ik mijn kat (kater) buiten slapen. Hoewel de winter eraan komt, is het buiten nog best zacht, maar ik vroeg me af of het wel een goed idee is om hem eraan te laten wennen om buiten te slapen? \/p>
Elke avond doet het me weer pijn in mijn hart om hem naar buiten te zetten. Vroeger sliep hij in mijn badkamer, die erg groot is, maar helaas heb ik onlangs last gehad van een vlooienplaag. Sindsdien heb ik alles behandeld, inclusief mijn kat, en ik let er nu goed op dat hij ze niet meer mee naar binnen neemt. Daarom mag hij voorlopig niet meer in de badkamer slapen, omdat daar ook mijn kleren hangen. Ik woon in een studio, dus mijn bed staat in dezelfde ruimte als de keuken, en ik kan gewoon niet slapen met mijn kat erbij... ik ben een lichte slaper :\/\/p>
Bovendien wilde hij, toen hij nog in de studio sliep, om 4 uur 's ochtends naar buiten. Het voelde net alsof ik voor een baby moest zorgen ^^ .\/p>
Overdag komt hij wel gewoon binnen, maar de nacht is echt een probleem. Hij heeft buiten niet echt een plekje om te slapen, behalve onder mijn auto heb ik het idee :\/ \/p>
Ik woon trouwens op het platteland.\/p>
Bedankt voor jullie reacties. :)\/p>