Mijn garage zit vol met vlooien
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga dus die vlooienbom proberen.
Het is echt een nachtmerrie eigenlijk.
Hoi,
Je zou een vlooienbom moeten gebruiken. Denk er wel aan dat je deze in het midden van de ruimte zet en alle deurtjes van kasten en meubels openzet... zodat het middel in alle hoeken van de garage kan komen. Je mag zelf natuurlijk niet aanwezig zijn tijdens het gebruik. Als je huisdieren hebt, behandel die dan ook meteen tegen vlooien.
Mathilde
Ik weet niet of Kate er inmiddels vanaf is, maar ik weet wel dat vlooieneitjes nog maanden (of zelfs jaren) nadat ze gelegd zijn kunnen uitkomen. Ze kunnen wachten op de juiste omstandigheden om "wakker te worden", zoals de temperatuur en trillingen die wijzen op de aanwezigheid van een dier... of een mens.
Hoi!
Ik zit sinds augustus met hetzelfde probleem. Al twee keer een spuitbus gebruikt, maar dat hielp telkens maar even... We hebben de garage vier maanden lang niet gebruikt. De winter lijkt ze wat rustiger te maken en ik hoop maar dat als er vier maanden lang niets de garage in is gegaan, ze zich niet hebben kunnen voeden en dus zijn doodgegaan!
We gaan het zien zodra het weer warmer wordt.
Ben jij er inmiddels vanaf gekomen?
Een vlooienbom. Tiquanis Habitat of iets vergelijkbaars, gewoon te koop bij de dierenarts. Veilig (als je de gebruiksaanwijzing goed volgt) en werkt radicaal.
5 reacties van 5