Mag je je kat sardines uit blik geven?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Kan ik natvoer als snoepjes gebruiken??
Natvoer valt goed in de smaak... heel erg zelfs, en het kan perfect dienen voor conditionering.... als je elke dag om 18:00 uur natvoer geeft... kun je er zeker van zijn dat de kat er om 17:55 uur al staat... elke dag weer, en zo kun je hem voor de veiligheid makkelijk weer binnenkrijgen als hij overal en nergens rondstruint... =)...
Alles kan gedeeld worden... daar zijn geen regels voor, het hangt gewoon af van hoe goed ze onderling met elkaar kunnen opschieten... net als bij mensen... ;-)
Oké, en kunnen twee katten dezelfde voerbakjes (brokjes en water) en dezelfde kattenbak delen?
Natvoer kun je één tot twee keer per dag geven, of gewoon een paar dagen per week.
Het hangt er ook maar net vanaf of je kat het lekker vindt of niet.
Oké, we eten veel vis 'en papillote' en ik kan hem natvoer geven, maar hoe vaak mag dat??
Als je ouders een keer visfilets klaarmaken, vraag ze dan of ze een stukje apart willen houden en bak het 'en papillote' (in folie) in de oven.
100% natuurlijk, zonder conserveringsmiddelen en zonder chemicaliën ;)
Oké, bedankt voor jullie reacties
Ik zal er rekening mee houden
Oké
bijvoorbeeld... het wordt afgeraden om 'sardientjes uit blik' te geven... het is beter om 'wilde oceaan-sardientjes' te geven... als je naar de marketingpraatjes kijkt... qua kwaliteit is het een verschil van dag en nacht... het maakt niet uit wat voor vis het is: tonijn, tandbaars, sardientjes, haai waarom niet... lol...