Mag je je kat sardines uit blik geven?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Zoals bijna iedereen wel weet, mag je je kat eigenlijk geen sardines uit blik geven.

Ik weet dat dit een beetje een domme vraag is, maar ik stel hem toch maar.

Zou je de sardines kunnen afwassen (met water) en ze dan laten drogen?

Ik hoop dat ik je niet heb laten schrikken met deze stomme vraag.

Sorry hoor!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

41 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Kan ik natvoer als snoepjes gebruiken??

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Natvoer valt goed in de smaak... heel erg zelfs, en het kan perfect dienen voor conditionering.... als je elke dag om 18:00 uur natvoer geeft... kun je er zeker van zijn dat de kat er om 17:55 uur al staat... elke dag weer, en zo kun je hem voor de veiligheid makkelijk weer binnenkrijgen als hij overal en nergens rondstruint... =)...

Alles kan gedeeld worden... daar zijn geen regels voor, het hangt gewoon af van hoe goed ze onderling met elkaar kunnen opschieten... net als bij mensen... ;-)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, en kunnen twee katten dezelfde voerbakjes (brokjes en water) en dezelfde kattenbak delen?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Natvoer kun je één tot twee keer per dag geven, of gewoon een paar dagen per week.

Het hangt er ook maar net vanaf of je kat het lekker vindt of niet.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, we eten veel vis 'en papillote' en ik kan hem natvoer geven, maar hoe vaak mag dat??

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Als je ouders een keer visfilets klaarmaken, vraag ze dan of ze een stukje apart willen houden en bak het 'en papillote' (in folie) in de oven.

100% natuurlijk, zonder conserveringsmiddelen en zonder chemicaliën ;)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, bedankt voor jullie reacties

Ik zal er rekening mee houden

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

bijvoorbeeld... het wordt afgeraden om 'sardientjes uit blik' te geven... het is beter om 'wilde oceaan-sardientjes' te geven... als je naar de marketingpraatjes kijkt... qua kwaliteit is het een verschil van dag en nacht... het maakt niet uit wat voor vis het is: tonijn, tandbaars, sardientjes, haai waarom niet... lol...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Ptite fleur: je zei dat ik de tonijn uit blik moet afspoelen en dat is nou net wat ik me ook afvroeg voor de sardientjes: kun je die ook gewoon afspoelen?
    Vertaald Frans
  • 30 reacties van 41

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!