Kittentje - draadje dat uit zijn kontje steekt...
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké, het is dus een draadje dat hij niet heeft verteerd. Geen paniek, tenzij er iets hards binnenin zit. Laat de dierenarts het er in dat geval uithalen. Je moet er namelijk echt zeker van zijn dat er niets is waar dat draadje achter blijft haken...
Hij heeft geprobeerd het weg te krijgen, dus er lagen overal poepvlekken op de vloer voor de kattenbak en hij blijft er maar aan likken (aan dat uitstekende draadje)... maar zodra ik naar het draadje probeer te kijken... raakt hij in paniek, dus het is me niet gelukt om een foto te maken.
Is hij onlangs geopereerd?
Hij zal er wel eentje hebben opgegeten die er aan die kant weer uit is gekomen, mijn kat kan de verleiding ook nooit weerstaan om eraan te knabbelen..
Het komt ook echt uit de anus...
Het is echt een draadje... zwart met een knoop erin... ik weet niet waar het vandaan komt, ik heb er nog zo op gelet dat er niks bleef slingeren. :( Hij moet er ergens eentje gevonden hebben, misschien wel onder het bed... ik heb geen idee. Het lijkt op zo'n draadje waar een label aan vastzit van iets dat je nieuw gekocht hebt.
Hij heeft geprobeerd het zelf te verwijderen, dus er lagen overal poepvlekken op de vloer voor zijn kattenbak en hij blijft er maar aan likken (aan het draadje dat eruit hangt)... zodra ik naar het draadje probeer te kijken... raakt hij in paniek, dus het is me niet gelukt om een foto te maken.
De penis is vrij klein en dun, deze foto is een close-up.

Ik wil er verder geen biologieles van maken, deze foto geeft een beter beeld.
Dat is mij ook overkomen...
Ofwel een worm, ofwel zijn penis.. dat verwar ik ook weleens..
Worm

Penis

Een draadje...
Dat doet me vooral aan een worm denken.
Of hij heeft misschien wol binnengekregen. Laat je dat wel eens ergens rondslingeren? Speelt hij ermee?
Heb je foto's? x
19 reacties van 19