Kittentje - draadje dat uit zijn kontje steekt...
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
die worm is best wel lang
Dank je wel, dat is echt superaardig! Ik houd jullie op de hoogte.
Hij miauwt en wijkt niet van mijn zijde, het is echt zo zielig.
Ik hoop dat het goed komt, ik heb over ongeveer een uur en een kwartier een afspraak bij de dierenarts voor hem.
Helemaal goed! Laat je ons weten hoe de afspraak ging? Met een beetje geluk is hij snel van zijn pijn verlost!
:O :'(
Hij mauwt de hele tijd en plakt echt aan me vast, het is zo zielig om te zien.
Ik hoop dat het allemaal goed komt, ik heb over ongeveer een uur en een kwartier een afspraak voor hem gemaakt bij de dierenarts.
Ja, de stakker, hij lijkt er echt veel last van te hebben! Pas wel op dat hij het er niet op een gegeven moment af trekt...
Ja, hij likt er om de paar seconden aan... het draadje is natuurlijk niet echt schoon, dus mijn kitten stinkt al van een afstandje naar poep... arm kleintje!
Geen schijn van kans als je het mij vraagt, anders was het er met de ontlasting wel uitgekomen. Het zit vast, denk ik. Ga er vooral niet aan trekken en wacht tot de dierenarts het eruit haalt. Likt hij zich vaak op die plek?
Oké, bedankt! Ik ga straks even naar de dierenarts!
Geen operatie... ik ben er vrij zeker van dat hij er ergens eentje heeft opgegeten... hij is pas twee maanden oud, ik heb hem nog niet zo lang, misschien had hij het zelfs al opgegeten voordat ik hem kreeg. Anders is het waarschijnlijk gebeurd toen hij net bij mij was.
Ik vroeg me vooral af of het er vanzelf uitkomt, of de dierenarts ernaar moet kijken, of ik er vooral niet aan moet zitten... enz.