Kittens gedood bij de geboorte

N
Nessircha Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik vraag jullie om hulp nadat ik tevergeefs heb geprobeerd contact op te nemen met de dierenbescherming in mijn regio.

Mijn buren (die ook mijn huurbaas zijn) hebben een niet-gesteriliseerde poes. Natuurlijk krijgt ze kittens. Ik dacht dat ze een nieuw plekje voor ze vonden, maar dat is dus niet zo. Ze vertelden me vanmorgen dat ze de kittens meestal direct na de geboorte doden.

Toen ik over sterilisatie begon, kreeg ik alleen een ongeïnteresseerd schouderophalen.

Je moet weten dat het vrij oude mensen zijn en oud-boeren (echt van de oude stempel). Voor hen horen katten buiten, moeten ze muizen vangen en komen ze nooit bij een dierenarts.

Mijn hart breekt als ik bedenk wat al die kittens te wachten staat.

Wat kan ik doen? Kan de dierenbescherming hierheen komen? Kun je ze dwingen om haar te laten steriliseren? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • T
    Trifouillette Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Neem contact op met een asiel (in de buurt) en leg de situatie uit. Of overleg met je dierenarts als je die hebt. Wacht vooral NIET te lang, want meestal worden ze heel snel gedood. Ik heb op het platteland gewoond en de boer daar verdronk ze al na 48 uur (vanwege de melkproductie).

PS: Probeer tijd te rekken bij de buurman, want kittens worden heel makkelijk geadopteerd. Stel hem voor om foto's te maken en die op social media te zetten. Houd ons op de hoogte.

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!