Hoi, mijn kitten van 2 maanden is van de 1e verdieping gevallen. Eén seconde niet opletten en boem. Mevrouwtje is een echte waaghals.
Toen ik haar ophaalde, bewoog ze niet meer, ik denk door de schrik. Toen we weer boven waren, merkte ik bloed bij haar neusje op; ze ademde heel zwaar, kwijlde en er kwam vocht uit haar ogen. Ik heb haar lekker warm in een dekbed gelegd, ze leek behoorlijk versuft. Er waren maar een paar druppels bloed (ik denk een klein wondje vlak naast haar neus). Ik heb haar wat opgefrist met een washandje. Ze leek last te hebben van haar neusje, er kwam vocht uit en ze nieste. Ik heb de spoeddierenarts gebeld, maar die vroeg 200 € voor een consult en dat kan ik me helaas niet veroorloven. Ik heb haar de hele nacht in de gaten gehouden; ze heeft geslapen en af en toe geniesd om die 'belemmering' kwijt te raken. Ik ben zelf even in slaap gevallen en bij het wakker worden rende ze als een gek door de woonkamer. Ze heeft goed gegeten, haar ontlasting is normaal en ze niest nog wel een paar keer, maar er komt geen vocht meer uit. Ik moest naar mijn werk, maar we hebben vanavond om 18:00 uur een afspraak bij de dierenarts.
Ik ben echt heel erg bang, hebben jullie ervaringen die je kunt delen? Klinkt dit ernstig op basis van wat ik beschrijf? Ik voel me zo ontzettend schuldig.
Bedankt allemaal