Kat krabt en miauwt bij de voordeur
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, hij wil naar buiten, die van mij doet precies hetzelfde. Hij heeft in een tuin gewoond, dus dat verklaart een hoop.
Zodra hij binnenkort gevaccineerd is, ga ik proberen hem mee naar buiten te nemen op tijden dat het rustig is en er niet te veel honden zijn.
Maar daarna heb je wel de kans dat hij vaker naar buiten wil en dus waarschijnlijk meer gaat miauwen, denk ik.
Ik heb hem aan de lijn meegenomen in de gang, heel laat op de avond. Er wonen honden op de verdieping erboven. Hij was hartstikke blij en rolde lekker over de grond.
Ik heb het niet echt meer herhaald omdat hij nog niet gevaccineerd is, ik ben bang voor ziektes.
Vandaag was hij echt aan het miauwen, dus heb ik hem overdag even twee seconden voor de deur gezet (terwijl ik hem natuurlijk goed vasthield). Hij schrok van de geluiden en rende snel weer naar binnen.
Je moet er wel rekening mee houden dat hij erom gaat vragen als hij er eenmaal aan gewend raakt, maar voor zijn welzijn is het misschien wel nodig.
Is goed! Bedankt voor je hulp! ;)
Nee, nooit, behalve toen de Dierenbescherming hem vond! Ja, daar heb ik wel aan gedacht, maar denk je dat hij dan stopt met krabben aan de deur? Zou dat de drang om naar buiten te gaan niet juist vergroten? :D
Is hij al wel eens buiten geweest? Als je zin hebt, doe je hem een tuigje om en hup, naar het park ^^
Ja, hij is gecastreerd!
Is hij gecastreerd?
7 reacties van 7