Hulp nodig: dood kitten weghalen bij mijn poes
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, je zou haar echt snel moeten laten steriliseren ;)
Dit kleine katje moet wel heel erg verdrietig zijn om haar baby's, dus geef haar maar lekker veel aandacht. Zorg ook dat haar melk opdroogt, want anders kan ze ziek worden en krijgt ze veel pijn. En laat haar daarna ook steriliseren, daar zal ze alleen maar gelukkiger van worden.
Oh wat vreselijk! Maar zoals Euqinorev al zegt, het is zijn instinct... =(
Wat naar dat je dit allemaal hebt moeten meemaken.
Laat je poes in ieder geval snel steriliseren.
Ja, het is voor ons echt vreselijk dat ze haar kleintje heeft opgegeten, maar het is haar instinct. In de natuur doen wilde katten dit standaard om de rest van het nestje te beschermen. Hier waren er dan wel geen andere kittens, maar instinct blijft instinct... Neem het haar niet kwalijk, ze deed alleen maar wat ze moest doen.
Nu is het inderdaad tijd voor de dierenarts, voor de melk en voor de sterilisatie.
Heel veel sterkte.
Eigenlijk zijn ze van eigenaren die hun katten achterlaten, dus ze zijn nog van hen. Ik denk niet dat ik het recht heb om katten te laten steriliseren die niet van mij zijn.
JOCYA heeft alles al gezegd en sterilisatie -
Oh ja, dat is echt vreselijk. Ga vooral even langs de dierenarts om de melkproductie te laten stoppen en laat haar daarna steriliseren
zodat zoiets niet nog een keer gebeurt.
Jeetje, dit is echt heel naar! Wat dat kleintje betreft: ik was even 15 minuutjes weg om brood te halen en in die tijd heeft Maya haar baby opgegeten. Het is echt afschuwelijk, ik kan het gewoon nog niet bevatten!
Oh... wat verdrietig :'(
Vraag advies aan een dierenarts...
Toen ik een keer bij vrienden was, waren er baasjes die hun poes hadden achtergelaten. Je kon zien dat ze hele dikke tepels had.
We vroegen aan die eigenaren wat er was gebeurd en ze zeiden dat ze 4 kittens had gekregen die allemaal bij de geboorte waren overleden. Ze heeft geen tijd gehad om ze te zogen, dus er zat nog melk in... hier is de foto, het ziet er een beetje naar uit, maar goed.