Hoektand lijkt te lang, wat denken jullie?

K
Karmapython Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond allemaal!

Ik kom weer even bij jullie terug voor mijn kleine kitten! Het is me opgevallen dat zijn langste tanden, de hoektanden, te lang lijken en op het onderste tandvlees drukken. Aan de ene kant ziet de afdruk op het tandvlees er niet verontrustend uit, maar aan de andere kant lijkt de tand te hard te duwen omdat de plek rood is.

Het gebit ziet er verder normaal uit en hij lijkt geen pijn of last te hebben, hij eet hartstikke goed.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

1 antwoord
Sorteren op:
  • Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Gezien zijn leeftijd wordt het melkgebit nu vervangen door het volwassen gebit. Zolang hij niet kwijlt (een teken van pijn in de bek) en hij gewoon normaal eet, hoef je je geen zorgen te maken.

Vertaald Frans
  • 1 reactie van 1

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!