Het 'krabbenloopje' bij katten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Oké, dit is misschien geen super belangrijke levensvraag, maar weet iemand waarom kittens, als ze helemaal druk zijn, met een bolle rug en in dat 'krabbenloopje', hun staart zo opzij houden? Dat doen volwassen katten trouwens ook; het viel me op dat Félia haar staart ook opzij houdt als ze met haar broertje speelt en ze achter elkaar aan jagen, zelfs als ze niet zijwaarts loopt.

Nou, komt dat strijkijzer nog? We hebben niet de hele avond!

Het 'krabbenloopje' bij katten

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Mure 69
    Mure 69 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

De schatjes zijn zoals gewoonlijk weer super schattig... mooie foto =)

Vertaald Frans
    J
    Julie58 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ha ja, Grislou doet dat ook, maar gewoon voor de lol.

Maar wij vinden het eigenlijk leuker dan hij.

De volgende keer zal ik een foto maken, maar dat is echt heel lastig.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik denk dat het een teken van intimidatie is, maar ik weet het niet helemaal zeker. Op dit moment doen de kittens dat ook en het is echt heel grappig. Omdat ze nog zo onhandig zijn, gaan ze de hele tijd onderuit lol

Je katten zijn echt supermooi!!!

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!