Help! Mijn kat heeft een 'bultje' onder haar buik

K
Kamie68 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn kat heeft de hele dag alleen maar gelegen. En vanavond, toen we haar zagen lopen, viel het ons op dat de huid bij haar onderbuik erg hangt en een beetje opgezet is, als een soort bultje.

Ik voeg even een foto toe.

Het lijkt geen pijn te doen als je het aanraakt.

Ze is 4 jaar geleden gesteriliseerd.

Hebben jullie een idee wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Help! Mijn kat heeft een 'bultje' onder haar buik

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dit is echt niet normaal hoor! Je moet echt even naar de dierenarts gaan. Het hoeft niet per se iets ernstigs te zijn, maar alleen de dierenarts kan een diagnose stellen.

Vertaald Frans
    Soadly
    Soadly Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Voor mij is er geen twijfel mogelijk: DIERENARTS. Ik ben zelf geen dierenarts, dus ik kan je niet helpen. Maar als ik dit bij een van mijn katten zou zien, zou ik direct naar de dierenarts gaan zonder het hier eerst te vragen.

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!