Hoi,
Ik heb sinds een paar weken gemerkt dat onze kitten een kaal plekje op haar kin heeft (wat ze voor zover ik weet eerst niet had). Begin deze maand zijn we bij de dierenarts geweest vanwege vlooien, maar die heeft niets opgemerkt. Op dat moment maakten we ons ook nog geen zorgen en we hebben er verder niets over gezegd, omdat het toen nog nauwelijks te zien was.
Alleen vraag ik me sinds een weekje af of het niet een beetje uitbreidt naar haar mondhoeken. Ze lijkt er geen last van te hebben en volgens mij is het ook niet gezwollen. Ze eet, drinkt, gaat op de bak en speelt zoals gewoonlijk. Het lijkt wel of ze een beetje kwijlt als ze blij is tijdens het knuffelen: ze kwijlt op mij, terwijl ze dat volgens mij eerst niet deed (het gaat om een paar druppeltjes).

We zijn nu iets minder dan een maand geleden overgestapt op ander voer. Ik weet niet zeker of het met elkaar te maken heeft, maar volgens mij had ze dit probleem daarvoor inderdaad niet.
We geven haar nu Feringa natvoer en Purizon (ze zit nog in de overgangsfase, half-half met Royal Canin omdat we nog een hele zak hadden staan). Denken jullie dat dit een reactie op de brokjes of het natvoer zou kunnen zijn?
Maandag gaan we naar de dierenarts voor een vaccinatie, maar ik zou graag van tevoren alvast wat meningen horen. Bedankt! :)