Gedrag van je kat als je fluit
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Laatst kwam er een loodgieter bij me over de vloer en mijn Gipsy liep hem echt overal achterna! lol hij is super sociaal! Ik heb daarentegen vrienden met een kat die je nergens meer ziet zodra er iemand binnenkomt die hij niet kent!
Ja, dat is al heel wat ;) Die van mij kijken iedereen die door de deur komt aan alsof het een potentiële katten-seriemoordenaar is!
Geen idee eigenlijk, daar heb ik nog niet echt over nagedacht. Omdat dit mijn eerste kat is, weet ik niet zo goed hoe dat allemaal in z’n werk gaat. Maar ik ga erover nadenken ;) Ja, hier hetzelfde hoor, hij trappelt alleen bij mij, maar knuffelen doet hij ook bij mijn vriend. Maar niet bij andere mensen, hij gaat wel bij ze op schoot zitten maar dat is het dan ook. (Is al heel wat ;) )
Met mij gaat het wel, er is een deurtje voor de trap en die is gelukkig altijd dicht!!! Gelukkig rent mijn vriend snel en kon hij hem nog net te pakken krijgen!! :) Ik weet niet of het alleen aan de Chartreux ligt, maar ik vind dat ze soms een echt rotkarakter kunnen hebben!!! lol
Sevv die van jou is ook prachtig, ik vind dat ze heel erg op elkaar lijken.
bedankt :) de vorige keer dat ik de voordeur opendeed glipte hij er vandoor!! ik schrok me kapot, en hij is ook nog eens supersnel!! gelukkig woon ik in een appartement op de derde verdieping!!
Nou, ik kan dus niet fluiten Lol Maar het is inderdaad wel handig om hem te vinden. Dat had me goed geholpen op de dag dat ik dacht dat de kleine Gatsby de benen had genomen naar de gang. Ik was hem helemaal in paniek aan het roepen, terwijl Meneer gewoon rustig binnen zat! XD
Je Gipsy is echt een schatje :)
Hetzelfde bij die van mij, als ik fluit komt ze echt keihard aanrennen!
Ja, echt grappig! Nu hoef ik tenminste alleen maar even te fluiten als ik niet weet waar hij is! :)
Het viel me ook al op bij Lana, als ik floot kwam ze altijd meteen naar m'n benen toe rennen (zo van: hier ben ik! :D). Grappig dat ze zo reageren op een simpel fluitje, ik heb alleen nooit geweten waarom ze nou precies zo reageerde ^^.