Gecastreerde kater weggelopen

C
Cam76 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik plaats dit berichtje even omdat mijn gecastreerde kater van anderhalf jaar oud is weggelopen. Ik heb hem vrijdagavond voor het laatst gezien en sindsdien niets meer gehoord of gezien. Dit is echt niets voor hem, want ook al is hij veel buiten, we zien hem normaal gesproken meerdere keren per dag en hij is er altijd op tijd voor het eten. Ik maak me echt grote zorgen, het is nu al twee dagen dat we hem niet hebben gezien. Hij heeft dit nog nooit gedaan en we hebben overal al naar hem geroepen.

Denken jullie dat een gecastreerde kater zomaar kan weglopen?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • L
    Lyzzza Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Cam

Natuurlijk kan een gecastreerde kat ook weglopen. Je hebt nu eenmaal avonturiers en echte huismusjes.

Hij is echter pas 18 maanden oud en het is nu de tijd dat alle niet-gecastreerde katten op pad gaan om zich voort te planten.

Eet hij brokjes? Heb je hem 's avonds en 's ochtends al overal gezocht (overdag slapen ze vaak) terwijl je met een doos brokjes rammelt?

Je kunt het beste tot 500 meter hemelsbreed rondom je huis zoeken.

Ben je al met de auto over de wegen in de buurt gereden?

Heb je al posters opgehangen? Dierenartsen en asielen gebeld? En de buren gevraagd?

Hij kan ook gevochten hebben met een andere kater en gewond zijn geraakt: heb je alle plekjes rondom jouw huis en dat van de buren gecheckt?

Waar woon je ergens? Op het platteland of in de stad?

Geef de moed niet op. Ik had er zelf ook eentje die weleens aan de wandel ging; één keer heb ik hem 8 dagen lang elke ochtend en avond geroepen, en toen kwam hij ineens weer aanzetten met een wond aan zijn oog. Hij is uiteindelijk pas op 18-jarige leeftijd overleden.

Liza

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!