Een kuil aan beide kanten na de sterilisatie

Z
Zélie23 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik heb net mijn poes opgehaald na haar sterilisatie.

De dierenarts vertelde me alleen dat alles goed was gegaan, dus ik heb betaald en ben naar huis gegaan.

Ik had haar nog niet zien staan, omdat ze direct in haar reismandje naar me toe werd gebracht.

Toen ik thuiskwam en het mandje openmaakte, zag ik dat ze wel kan lopen, maar ze heeft aan beide kanten een soort kuil. Haar 'verband' zit aan de onderkant en dat ziet er verder goed uit.

Ze is van zichzelf al mager, maar deze twee kuilen aan de zijkanten maken me echt ongerust.

Ik weet niet of het erg is of niet.

Mijn moeder heeft vaker katten gehad en ze zei dat ze dit nog nooit had meegemaakt, dus ik weet het niet zo goed.

Ik voeg hierbij de foto's toe, laat me alsjeblieft weten wat je ervan vindt.

Bedankt!

Een kuil aan beide kanten na de sterilisatie

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • M
    Mike64 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, maak je nog niet te druk....😀😀

Wacht even tot morgen, laat haar vannacht lekker uitrusten.... morgen zie je wel hoe het met haar gaat, ze zou dan weer moeten eten, drinken en rondlopen (misschien nog wat minder soepel dan eerst)...... probeer te voorkomen dat ze naar buiten gaat of op de meubels springt (voor zover dat kan) en zorg dat ze niet aan haar litteken gaat likken.

Vertaald Frans
    Z
    Zélie23 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Oké, bedankt

Ik wacht het dan tot morgen even af

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Of zelfs helemaal niet gaan... het heeft niets met de buren te maken... oeps

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Je dame ziet er inderdaad best indrukwekkend uit, maar ik denk dat dat komt omdat ze heel slank is, bijna mager zelfs.

Vanwege de narcose moest ze nuchter blijven, dus haar darmen zullen wel leeg zijn... volgens mij zorgt dat voor die ingevallen look.

Na zo'n operatie kan ze nog wat gedesoriënteerd zijn, ze kan wankel lopen en misschien niet veel willen bewegen of eten. Geef haar wat te drinken en laat haar lekker uitrusten; morgen zou ze zich al een stuk beter moeten voelen en dan wordt haar gedrag ook weer normaal.

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!