Een dode kat in mijn tuin!

D
Db93380 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond, toen ik vandaag wat gereedschap uit mijn schuurtje wilde pakken, zag ik dat er een dode kat bij de tuindeur op de grond lag. Er hing een nare lucht.

De laatste keer dat ik bij die deur was, was ongeveer 10 tot 15 dagen geleden en toen lag die kat er nog niet.

Hoe kan die kat zo in mijn tuin zijn doodgegaan? Je ziet zelfs een beetje van de organen, hoe kan dat nou?

Zou een ander dier hem hebben aangevreten?

Ik heb zelf 3 katten en er komen hier in de buurt vaak andere katten langs, dat zijn altijd dezelfde. Maar deze komt me totaal niet bekend voor.

Wat moet ik nu doen?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • Aurore Boréale
    Aurore boréale Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Je kunt het beste even de gemeente informeren, want misschien was deze kat wel van iemand. Ze controleren dan of hij een chip heeft.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Bij mij komt de ophaaldienst langs om overleden dieren, zoals katten, op te halen. Neem even contact op met je gemeente om te horen wat je precies moet doen.

Vertaald Frans
    M
    Myra Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

De ophaaldienst komt echt niet langs voor een kat. Je kunt de resten het beste zelf verbranden.

Trouwens, of het nu op het platteland is of aan de rand van de stad, er is een hele dierenwereld waar je vaak geen weet van hebt. Het is heel goed mogelijk dat een vos aan het lijkje van die arme kat heeft gezeten, of dat hij hem daar zelfs naartoe heeft gesleept.

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Je kunt je gemeente bellen, die hebben meestal een ophaaldienst voor dode dieren.

Ik kan je niet vertellen waaraan deze kat is overleden, want er kunnen talloze oorzaken zijn, maar ik betwijfel of 'iemand' hem heeft opgegeten...

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!