Een bult op de buik van mijn kat

C
Celia_122 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, niet zo lang geleden (ongeveer 5 dagen terug) heb ik mijn katje laten steriliseren. Ze is 6 maanden oud en op haar buik, op de plek waar de dierenarts haar heeft gehecht, zit nu een soort van best wel grote bult. Het lijkt haar geen pijn te doen, maar ik vroeg me gewoon af of dit normaal is of niet.

Alvast bedankt en een fijne avond!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

3 antwoorden
Sorteren op:
  • Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Geen zorgen, sommige jonge poezen krijgen vaker zo'n 'bultje' na de sterilisatie. Dat trekt na verloop van tijd vanzelf langzaam weg en het doet geen pijn; het hoort gewoon bij het genezingsproces. Mijn Siamees had dit ook en de bult was na een maand of twee helemaal verdwenen. Nu is het weer helemaal plat.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Elise,

ja, het is zo groot als een duivenei dat de huid omhoog duwt. Dat komt wel vaker voor, het is een ontsteking.

Het trekt binnen een paar dagen vanzelf weer weg, het doet geen pijn.

(Best wel wat katten maken dit mee, ik snap niet dat dierenartsen niet de moeite nemen om mensen hiervoor te waarschuwen.)

Welterusten voor jou en je kleine katje

Vertaald Frans
  • 3 reacties van 3

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!