Dikke wang bij mijn kat

Plume 033
Plume 033 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond. Gisteren merkte ik dat mijn kat een klein wondje had links van zijn linkeroog. Ik dacht dat het gewoon een krab was van een vechtpartij, maar toen ik vanavond thuiskwam was zijn linkerwang helemaal opgezet. Ik heb het tegen mijn ouders gezegd, maar die hadden niks in de gaten. Een paar uur later was zijn wang nog dikker geworden. Hij heeft geen pijn als ik eraan zit en ik heb ook even snel naar zijn tanden gekeken, maar ik zie niks geks. Wat denken jullie dat het is? Alvast bedankt!

Dikke wang bij mijn kat

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

3 antwoorden
Sorteren op:
  • D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Links op de foto, dus zijn rechterkant.

Maakt niet uit, je ziet sowieso wel dat er iets mis is.

Maar dit soort verwarring kan je in het dagelijks leven nog wel eens parten spelen. Je overweegt hopelijk geen carrière als chirurg? ;-)

Vertaald Frans
    Plume 033
    Plume 033 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

bedankt voor je reactie. Het is echter de linkerkant die gezwollen is, daar waar het oogje meer dichtzit. Misschien staat de foto bij jou wel op z'n kop.

Vertaald Frans
    D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Zo’n zwelling wijst op een ontsteking of een infectie, alleen een dierenarts kan je daar echt uitsluitsel over geven. Het kan snel weer wegtrekken, maar als er morgen geen verbetering is of als het nog dikker wordt, kun je beter even contact opnemen met de dierenarts.

NB: tenzij de foto ondersteboven staat, is het de rechterkant waar het probleem zit, toch? ;-)

Vertaald Frans
  • 3 reacties van 3

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!