De kat van mijn buurvrouw wil niet meer weg uit mijn huis

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik speel nu al een paar maanden elke dag even met de kat van de buurvrouw op straat als ik uit school kom, maar sinds een week of vier is mevrouw bij mij ingetrokken... En ze wil echt niet meer weg. Ik heb haar al een keer of 5 'met zachte dwang' buiten gezet, maar ze vindt steeds een manier om weer terug te komen. Ik vind haar hartstikke lief, maar ik begin nu echt problemen te krijgen met de buurvrouw, die dreigt de politie te bellen... Ik word er echt moe van dat ze op elk moment van de dag of nacht aanbelt om me te beschuldigen van het stelen van haar kat en me voor alles en nog wat uit te schelden... Ik heb al om me heen gevraagd, maar niemand weet hoe ik haar wegkrijg, dus ik vraag het aan jullie... Als je wat tips voor me hebt, hoor ik het heel graag! :)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

46 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ik heb de kat in huis genomen omdat ze een andere heeft gekocht en hem niet meer wilde...

Ze kwam me zelf vertellen dat ze hem niet meer wilde, ik citeer: "Dat ding houden dat geen enkel respect heeft voor zijn baasje en dat ze hem niet meer in huis wilde zien, want *** weet wat ze hem anders aan zou doen".

Serieus?

Het meest schokkende van dit alles vind ik nog wel... ik weet niet of het 't feit is dat ze die kat zomaar aan je heeft gegeven of dat ze alweer een nieuwe heeft gekocht...

Mijn ***.