Hoi allemaal!
Ik zit echt met mijn handen in het haar en ik vind maar geen oplossing... We hebben een gecastreerde kater die overdag af en toe naar buiten gaat en die we 's nachts binnen houden. Hij heeft overdag een kattenluikje om in en uit te gaan wanneer hij wil, en 's nachts kunnen we dat blokkeren. Dit luikje zit in onze voordeur.
Sinds een paar weken komt er waarschijnlijk een ongecastreerde kater elke nacht, en soms ook 's ochtends, rond onze voordeur sproeien. Het is onmogelijk om de exacte plek te vinden omdat er geen sporen zijn (wat ik trouwens echt niet begrijp!!), maar de geur is verschrikkelijk en blijft enorm hangen... Er is me aangeraden om een afweermiddel te gebruiken, maar als ik dat doe, kan mijn eigen kat natuurlijk ook niet meer door zijn luikje en hij zou het waarschijnlijk niet begrijpen...
Hebben jullie een briljant idee? Ik ken de katten van de buren een beetje, die zijn ook allemaal gecastreerd en geven geen problemen met sproeien. Ik denk dat het een kat is die van verderop komt. Ik kom hem natuurlijk nooit tegen, hij komt vast alleen als alles rustig is...
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Een hele fijne dag allemaal!