Bultje onderlip kat

Eldrew
Eldrew Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Allereerst: ik ga morgenochtend meteen de dierenarts bellen om te kijken of ik langs kan komen,

Ik ben vandaag teruggekomen van een weekendje weg en ik zag dat de onderlip van mijn kat opgezwollen is...

Hij eet gelukkig nog wel en is net zo knuffelig als altijd..

Wat kan ik in de tussentijd doen tot ik naar de dierenarts kan?

En wat zou dit kunnen zijn?

Ik maak me best wel zorgen 😖

Mijn kleine Loulou is 5 jaar en heeft dit nog nooit eerder gehad.

Hij heeft vaak last van terugkerende urineweginfecties, maar dat is een stuk minder geworden sinds hij overgestapt is op speciale brokjes.

Bedankt

Bultje onderlip kat

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • S
    Sann Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, mijn kat heeft hetzelfde gehad. Wij zijn direct naar de dierenarts gegaan: het was een GRANULOOM... Op zich is het niet ernstig, maar je moet er wel even naar laten kijken. De dierenarts heeft een langwerkende injectie met corticosteroïden gegeven en nu is er bijna niets meer van over. Het komt blijkbaar door stress of een allergie. Hoe dan ook, het kan hem pijn doen, toch?? Je moet dus echt even naar de dierenarts gaan.

Vertaald Frans
    Annelaure
    Annelaure Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Kun je me vertellen wat je dierenarts heeft gezegd? Mijn kat heeft al 3 à 4 dagen precies hetzelfde.

Bedankt!

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Helaas is er niet veel dat je kunt doen in afwachting van je bezoek aan de dierenarts.

Als hij moeite heeft met het eten van zijn brokjes, kun je ze wat vochtig maken of hem natvoer geven.

Zolang hij niet lusteloos is en nog gewoon eet, is het geen levensbedreigend noodgeval. Houd hem goed in de gaten en als zijn toestand verslechtert, aarzel dan niet om nog voor morgen contact op te nemen met een dierenarts.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Mazarine

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!