Bultje na sterilisatie

F
Fanfan32 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik heb mijn poesje 10 dagen geleden laten steriliseren. Vandaag zijn we bij de dierenarts geweest om de hechtingen eruit te laten halen. Alles is goed gegaan, maar de dierenarts vertelde dat het bultje onder haar buik niets is om je zorgen over te maken. Het schijnt heel normaal te zijn. Ik maak me dan ook niet direct zorgen, want ik had op verschillende fora al gelezen dat dit vaker gebeurt, maar is er iets wat ik kan doen om die zwelling te verminderen? Hebben jullie dit ook al eens meegemaakt? Of nou ja, niet bij jezelf natuurlijk, lol, maar bij je kleine prinsesje?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • M
    Maeva Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik zit in hetzelfde schuitje als jij en ik ben bang dat yuna (mijn kleine poesje) die bult kapot bijt, want ze stopt maar niet met bijten... Heb jij een oplossing zodat ze stopt met zo gemeen aan haar buikje te krabben?

Vertaald Frans
    Aurore Boréale
    Aurore boréale Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Mijn Nova had ook een bultje na de sterilisatie, maar dat trok uiteindelijk vanzelf weer weg.

Vertaald Frans
    F
    Fanfan32 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik houd jullie op de hoogte, bedankt in ieder geval. Mijn kleine poesje blijft binnen. Bedankt!

Vertaald Frans
    G
    Goupil70 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Fanfan

Ja, zo'n bult (die er, maar dan groter, uitziet als een brandblaar, toch?) komt wel vaker voor.

Je hoeft niets te doen. Of het wordt kleiner en verdwijnt vanzelf.

Of het blijft te lang zitten en dan moet je even terug naar de dierenarts, die er dan als service voor zorgt dat het weer wegtrekt en verdwijnt.

Houd het wel goed in de gaten. Voorkom stoten, vechtpartijen en uitjes waarbij de bult open zou kunnen gaan.

Fijne dag.

Houd je ons op de hoogte? Dat zou fijn zijn.

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!