Blijft de krolsheid aanhouden na de dekking?

G
Gigire Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

ik heb sinds twee maanden een poes (ik heb totaal geen ervaring met katten, ze is bij me komen aanwaaien en ik kreeg het niet over mijn hart om haar weer buiten te zetten...).

Ze is jong (ik schat 6-8 maanden) en is niet gesteriliseerd, ze is ongeveer om de twee weken krols. Elke keer houd ik haar binnen zolang het duurt, zodat ze geen buurtkater tegenkomt...

Alleen was ze me deze keer te snel af: ze verdween maandagmiddag (toen ze nog niet krols was) en ze is pas vanochtend weer teruggekomen. (Bovendien vermoed ik dat ze niet alleen was: er is een kater die altijd bij me voor de deur hangt die maandag ook 'verdwenen' was en vanochtend ook weer is opgedoken...)

Vanochtend is ze dus krols: is dat een teken dat ze niet gedekt is, of kan haar krolsheid nog een paar dagen aanhouden daarna?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

8 antwoorden
Sorteren op:
  • G
    Rapporteren

Als ik jullie reacties zo lees, heb ik het idee dat... sterilisatie de beste optie is. Klopt dat, Lebronzé? 😁

Bedankt allemaal voor jullie vele interessante antwoorden.