Vastgeplakte poep..
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga jullie tips zeker uitproberen mocht het nog een keer gebeuren...
Uiteindelijk heb ik het een beetje los kunnen weken met een watje en wat water, en een paar dagen later viel het er vanzelf af!
Ik ben echt blij dat de billen van mijn poesje eindelijk weer helemaal schoon zijn 😁
Weet je zeker dat ze niet iets heeft ingeslikt, zoals een touwtje, een elastiekje of zoiets? Als dat het geval is, trek er dan in geen enkel geval aan.
Heeft ze last van verstopping of een verminderde eetlust? Een drolletje blijft niet WEKENLANG uit zichzelf hangen... de kat had het er zelf wel afgehaald! Of het was er wel vanzelf afgevallen doordat de haren groeien...
Een watje met wat olie werkt beter dan water om het los te krijgen. Je kunt de poep goed doordrenken, het even laten inwerken en dan later proberen het weg te halen met een nieuw watje met olie.
Watje, warm water, zwarte zeep, een paar minuten laten inwerken en dan voorzichtig eraf schuiven
Bedankt voor je reactie.
Ja, ik weet zeker dat het poep is, want toen we het probeerden weg te halen, werd het watje bruin en rook je het ook echt. Ik heb het inderdaad geprobeerd door een watje nat te maken met water, maar dat werkte helaas niet...
Ik ga het nu maar eens met vaseline proberen...
Hoi!
Weet je zeker dat het echt een keuteltje is? Bij twijfel, als je het niet zeker weet, trek er dan vooral niet aan... je zou haar kunnen verwonden en misschien moet je er even mee naar de dierenarts.
In de tussentijd kun je proberen om deze "keutel" los te weken met een watje dat goed nat is; laat dit er even op liggen. Je kunt er ook wat zoete amandelolie of anders wat vaseline op doen om het wat zachter te maken.
Dat doet haar in ieder geval geen pijn...
6 reacties van 6