Transparante, stroperige vloeistof uit de anus van mijn kat

Mailyne97
Mailyne97 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond, eergisteren merkten we na een tijdje dat onze kat zich niet lekker voelde en erg moe was. We dachten dat het kwam doordat hij veel buiten was...

Gisteren zagen we dat hij vloeistof verloor; we dachten in eerste instantie aan urine...

Maar bij de dierenarts kwamen we erachter dat deze slijmerige, transparante vloeistof uit zijn anus kwam...

Hij had 39,5 graden koorts en at bijna niets meer.

De dierenarts heeft hem een nachtje ter observatie gehouden en we hebben hem vandaag weer opgehaald, ook al is hij nog niet de oude...

Weten jullie wat deze vloeistof zou kunnen zijn en waar het door zou kunnen komen? Hebben jullie dit al eens meegemaakt?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

24 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Mailyne97
    Rapporteren

Vandaag eet hij weer een beetje, maar nog niet veel, en hij drinkt ook wat... maar er is geen verbetering wat die vieze vloeistof betreft :/

Vertaald Frans
    Schtroumphy
    Schtroumphy Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Als hij diarree heeft, is die stroperige vloeistof waarschijnlijk gewoon slijm dat mee naar buiten komt.

Maar ja, hij moet wel echt wat eten of in ieder geval een beetje drinken.

Vertaald Frans
    Mailyne97
    Rapporteren

Hoi allemaal, de dierenarts weet het niet zeker. Hij heeft de 'diagnose' maagdarmontsteking gesteld, maar volgens mij verklaart dat echt niet de hele toestand van mijn katje...

Hij slaapt alleen maar, verplaatst zich bijna niet en er komt een stroperige vloeistof uit zijn anus. Als dat er niet is, heeft hij diarree.

Voor de kattenbak, eten en drinken moet ik hem constant stimuleren, want hij gaat er niet uit zichzelf naartoe.

Sinds hij weer thuis is, heeft hij nog steeds niets gegeten. Ik heb de brokjes van de dierenarts geprobeerd, natvoer, een heel klein stukje ham, maar niets helpt... En wat betreft water: als ik hem voor zijn bakje zet, heeft hij sinds gisteren misschien maar twee of drie likjes genomen...

Vertaald Frans
    M
    Myra Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je zegt dat je naar de dierenarts bent geweest. Heeft hij dan geen antwoord gegeven op je vragen???

Vertaald Frans
  • 24 reacties van 24

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!