Transparante, stroperige vloeistof uit de anus van mijn kat
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Vandaag eet hij weer een beetje, maar nog niet veel, en hij drinkt ook wat... maar er is geen verbetering wat die vieze vloeistof betreft :/
Hoi,
Als hij diarree heeft, is die stroperige vloeistof waarschijnlijk gewoon slijm dat mee naar buiten komt.
Maar ja, hij moet wel echt wat eten of in ieder geval een beetje drinken.
Hoi allemaal, de dierenarts weet het niet zeker. Hij heeft de 'diagnose' maagdarmontsteking gesteld, maar volgens mij verklaart dat echt niet de hele toestand van mijn katje...
Hij slaapt alleen maar, verplaatst zich bijna niet en er komt een stroperige vloeistof uit zijn anus. Als dat er niet is, heeft hij diarree.
Voor de kattenbak, eten en drinken moet ik hem constant stimuleren, want hij gaat er niet uit zichzelf naartoe.
Sinds hij weer thuis is, heeft hij nog steeds niets gegeten. Ik heb de brokjes van de dierenarts geprobeerd, natvoer, een heel klein stukje ham, maar niets helpt... En wat betreft water: als ik hem voor zijn bakje zet, heeft hij sinds gisteren misschien maar twee of drie likjes genomen...
Je zegt dat je naar de dierenarts bent geweest. Heeft hij dan geen antwoord gegeven op je vragen???
24 reacties van 24