Transparante, stroperige vloeistof uit de anus van mijn kat
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi! Mijn kat heeft last van dezelfde symptomen. Ze ligt vandaag aan het infuus in de kliniek, ik maak me echt ontzettend veel zorgen. Hoe gaat het vandaag met jullie katten?
Hoi, is je kat inmiddels alweer beter?! Die van mij heeft precies hetzelfde als die van jou had… (stroperige vloeistof, eet niet, slaapt alleen maar, beweegt niet). Ik weet echt niet wat ik moet doen! De dierenarts heeft dit nog nooit gezien.
Hoi, ik heb helaas hetzelfde met mijn kat. Ze is ontwormd en ik doe dat elke maand. Eerst waren het de wormen, maar ook al zijn die nu weg, ze voelt zich nog steeds niet beter... Ze eet en drinkt niet meer, dus ik moet haar alles met een pipetje geven. Ze heeft een nachtje bij de dierenarts gelegen en die heeft haar toen gered. In het begin waren het dus die wormen, maar nu begint het weer van voren af aan. Ze heeft alle mogelijke onderzoeken gehad en helaas kunnen ze maar niet vinden wat het is... Gisteren is ze weer thuisgekomen, maar vandaag heeft ze een enorme terugval gehad. We zijn weer teruggegaan en de dierenarts heeft een sterke behandeling gegeven, maar het loopt er vanachter gewoon vanzelf weer uit. Ik moet haar nog steeds met een pipetje eten en drinken geven. Kortom, ik ben echt heel bang voor mijn kat omdat ze al zoveel kilo's is afgevallen 😔 Sinds ze die rotwormen heeft gehad, heeft ze het echt moeilijk om ertegen te vechten 🥺
Hoi, kun je vertellen hoe het nu met je kat gaat en wat hij precies had? Die van mij heeft sinds vanochtend dezelfde symptomen en ik zag meteen dat er iets mis was. Ik ben van plan om morgenochtend meteen naar de dierenarts te gaan, want het is vandaag zondag en ik heb slechte ervaringen met de weekendarts... Ik maak me altijd snel zorgen en zijn toestand zit me echt niet lekker...
Dat doe je goed. :)
Maar ik ben het eens met de reacties hiervoor: als het maandag niet beter gaat, moet je echt weer naar een dierenarts gaan.
Sterkte en bedankt voor de update. :)
Het is me eindelijk gelukt om hem een beetje te laten eten en drinken... ik heb hem wat lauwe soep gegeven en dat kon hij wel waarderen. Ik dacht dat hij daar weer wat energie van zou krijgen en dat het in ieder geval goed vult.
Eens, als het niet beter gaat, zou je echt een andere dierenarts moeten opzoeken. De toestand van je kat is namelijk best wel zorgwekkend. Pas op voor uitdroging. Misschien accepteert hij een blikje tonijn waar je wat extra water aan toevoegt? Het is eigenlijk te zout, maar de hoogste prioriteit is nu dat hij eet én drinkt. Tonijn is soms net genoeg om de eetlust weer op gang te helpen.
Als ik jou was, zou ik naar een andere dierenarts gaan als het niet beter gaat.
De dierenarts heeft me net een mailtje gestuurd. Ze zei dat ze ons onbegrip begrijpt over het feit dat er geen duidelijke diagnose is... maar verder heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Hoi,
De dierenarts heeft hem onderzocht en dat bewuste vocht gezien. Hoe zouden wij er nou meer vanaf kunnen weten dan hij?
Misschien zijn het wormen, maar ook dat had de dierenarts moeten zien. Ik hoop dat hij ontwormd is.