Tomatensaus geven

Smagghe
Smagghe Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Ik wilde graag weten of je spaghetti met tomatensaus aan een kat mag geven. Alvast bedankt!

Smagghe

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

8 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het is voor het welzijn van onze pluizenbollen

Als we ze langer kunnen laten leven, laten we dat dan vooral doen met heel veel knuffels en kusjes

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké benito, bedankt!

Ik doe het niet meer, maar ik zal m'n katten bezig moeten houden als ik wat eet, ook al hebben ze al gegeten...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Om maar even heel direct te zijn: er is een reëel gevaar dat je je kat langzaam laat creperen met die industriële voer-bagger.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dit is een serieuze vraag, geen grapje...

Als jullie zeggen dat het gevaarlijk is voor de kat, is het dan gevaarlijk zoals de Mac voor ons is, of is er echt een serieus risico?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

En wat als je er meer vlees in doet en minder tomaten? En wat meer parmezaanse kaas?

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Tomaten bevatten atropine en dat is gevaarlijk voor het hart van katten. En wat die kant-en-klare tomatensauzen uit de supermarkt betreft: ook al zit er uiteindelijk maar weinig echte tomaat in (lol), ze zitten wel vol met industriële toevoegingen die schadelijk kunnen zijn.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi

Kant-en-klare tomatensaus bevat, net als pasta, suikers die echt niet goed zijn voor de spijsvertering van je kat.

Ik raad het je dan ook echt af, in ieder geval voor zijn gezondheid.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik hoop dat ik hier niet meteen over me heen krijg, maar eigenlijk kan ik me niet eens voorstellen dat ik spaghetti bolognese met Parmezaanse kaas enzo eet zonder het met mijn katten te delen... en zij denken er trouwens precies hetzelfde over!

Vertaald Frans
  • 8 reacties van 8

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!