Schildklierproblemen bij mijn kat - ik heb even wat geruststelling nodig
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik wil ook nog even kwijt dat ik gisteravond met spoed naar de dierenarts ben geweest en die vertelde me dat het "goed" met haar ging en dat ik degene was die aan het stressen was, niet mijn kat... Ik ben geen dierenarts, maar ik ken mijn kat en ik zie echt wel dat het helemaal niet goed met haar gaat...
Ze is ook heel erg mager...