Poes zoekt haar geadopteerde kittens

Y
Yacines Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Een paar dagen geleden heb ik Muscat geadopteerd, een poes van 1 jaar oud, via een gastgezin van de Dierenbescherming. Ze was door de opvang gered en in een gastgezin geplaatst nadat ze een nestje had gekregen, en is daarna gesteriliseerd. Ik heb haar pas sinds kort en heb geen info gekregen over hoe oud de kleintjes waren.

Het probleem is dat ze naar elk mens miauwt die ze ziet en constant (denk ik) haar kittens aan het zoeken is.

Ik ben bang dat ze te vroeg van haar kittens is gescheiden en dat de speenperiode nog niet helemaal voorbij was. Al haar kittens zijn al geadopteerd, dus het is onmogelijk om ze terug te halen.

Ik zou graag een oplossing vinden om haar te laten begrijpen dat haar kittens er niet meer zijn. Het doet me echt pijn om haar zo te zien zoeken en ze constant te horen roepen zonder resultaat.

Bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • Y
    Yacines Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ze is eergisteren bij de kittens weggehaald en twee weken geleden gesteriliseerd.

Bedankt voor je reactie :)

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Het is inderdaad heel normaal dat een moederpoes na het spenen nog naar haar kittens zoekt. Normaal gesproken duurt dit gedrag echter maar een paar dagen, hooguit een week of twee. Hoe lang is ze nu al gescheiden van haar kittens? Wanneer is ze gesteriliseerd?

Het is waarschijnlijker dat dit gedrag door iets heel anders komt. Aandacht vragen, verlatingsangst, of misschien probeert ze je te laten weten dat haar iets niet bevalt? Of ze vindt het gewoon heerlijk om te kletsen :) Zonder meer informatie is het lastig om er meer over te zeggen.

Julie

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!