Niet lekker na een vechtpartij
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
😁 jaaaa zoals gewoonlijk meid
Dat heb ik ook niet gezegd
Tja, voor haar kat geldt hetzelfde: haar gedrag is veranderd en ze maakt zich zorgen, dus naar de dierenarts. Dat is simpel, effectief en stelt gerust.
Een forum gaat haar echt niet genezen.
Ah, twee zielen, één gedachte... (de pootjes en ik, we zijn zo hecht)
Ja Patounes, ik begrijp het gezien de situatie die je hebt gehad; je reactie is heel begrijpelijk.
Maar als het een rat is... een rat brengt een hoop rotzooi met zich mee.
Als het een rat is, is het nog erger
Ga meteen naar de dierenarts
Vannacht was ze gewoon bij ons binnen, ze is pas vanochtend naar buiten gegaan. Volgens mijn vader heeft ze misschien gevochten met een rat...
Ik wacht zelf nooit tot het erger wordt. Een verandering in het gedrag van onze dieren moet ons alert maken; je moet snel reageren voordat het echt ingewikkeld wordt.
Hoi Bella 😉
Ja, beter voorkomen dan genezen... als ze de hele nacht de vechtersbaas heeft uitgehangen, is dat vermoeiend. Hou haar maar goed in de gaten (hoi patounes)
Hoi
Nee, dit is niet normaal. Ik heb een maand geleden precies hetzelfde meegemaakt met mijn kat
Ik zag aan de buitenkant helemaal niets aan haar, maar haar gedrag was veranderd
Ik heb niet langer getwijfeld: ben direct naar de spoeddierenarts gegaan
En ik had gelijk dat ik niet heb afgewacht
Ze bleek gevochten te hebben met andere katten; de dierenarts vond bijtwonden die goed verstopt zaten onder haar vacht
Kortom, het resultaat was een spuitje antibiotica en pijnstillers
De volgende dag voelde ze zich alweer een stuk beter
Wacht niet af, een infectie kan heel snel ontstaan en hoe langer je wacht, hoe lastiger het is om onze dieren te genezen
Als je kat niet fit is, is dat een teken dat er iets serieus aan de hand is
Heel snel naar de dierenarts dus