Niet lekker na een vechtpartij

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

Vanochtend ging onze kleine Apple (bijna 4 jaar, gesteriliseerd) zoals gewoonlijk naar buiten om te jagen. Rond 08:50 uur kwam ze terug met een paar kleine wondjes, vooral op haar kop. We vermoeden dus dat ze heeft gevochten (ze is erg territoriaal en dat gebeurt wel eens), maar ze is vooral erg sloom en futloos. Ze is op wat kleren gaan liggen en kwam rond 14:00 uur weer overeind. Ze heeft gegeten en kwam om knuffels vragen, dus op het eerste gezicht lijkt het wel oké en de wondjes bloeden niet meer. Toch lijkt ze nog steeds moe en niet lekker, bijna alsof ze verdoofd is. Is dit normaal? Bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

21 antwoorden
Sorteren op:
  • Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Misschien was het niet helemaal nodig, maar goed dat je alvast actie hebt ondernomen na de veranderingen bij Apple! Veel succes verder en een dikke knuffel voor de poes.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik ben blij om te kunnen vertellen dat het heel goed gaat met Apple! Ze stond vanochtend topfit op en deed haar ochtendroutine zoals gewoonlijk. Geen enkel spoor van vermoeidheid! Ze voelt zich weer kiplekker!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

De avond valt en het gaat een stuk beter met de kleine dame! Ze is niet meer zo suf en ze eet, drinkt en spint. Ze slaapt alleen nog wat meer dan normaal, maar ze lijkt niet meer onder narcose te zijn. Het lijkt erop dat ik me voor niets zorgen heb gemaakt :D

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Morgen is er weer een dag, laten we duimen dat het alleen maar uitputting is! Houd ons vooral op de hoogte.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    We gaan morgen naar de dierenarts als het tegen die tijd niet beter gaat. Ik heb haar gebeld en ze gaf aan dat ze er niks met zekerheid over kon zeggen omdat ze haar niet gezien heeft, maar ze zei dat het heel goed door de schok en de inspanning kan komen! We kijken het dus nog even aan. Voor nu lijkt het, afgezien van het feit dat ze veel slaapt, wel goed te gaan. Wanneer we haar optillen (wat we net even deden om haar wonden te checken), kijkt ze helder uit haar ogen.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, het is geen rat, de wondjes komen niet overeen. Als ik een afspraak heb bij de dierenarts is dat pas morgen, dus we kijken het tot die tijd even aan. Ze eet, spint en moppert als we haar te veel aanraken (zoals gewoonlijk), maar we hebben haar overal goed nagevoeld en ze heeft nergens anders wondjes dan op haar kop.

Dat is aan jou, alleen een onderzoek kan je echt duidelijkheid geven

Houd ons op de hoogte

Nog een fijne middag

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

lol ik ga niet meer hoor, het is al te laat, maar voor jou... als dat je ogen weer op hun plek kan zetten lol 😳 ah ik zit je weer te dollen

Lol, je zult wel lachen.... Het was net precies hetzelfde met mijn dochter, we begrepen elkaar echt niet 🥷

Oeps, dat is niet het onderwerp van vandaag 🤪

Maar even over je kat, ga je naar de dierenarts?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, het is geen rat, de wondjes zien er niet zo uit. Ik heb pas morgen een afspraak bij de dierenarts, dus tot die tijd kijken we het even aan. Ze eet goed, spint en moppert als je haar te veel aanraakt (zoals gewoonlijk), maar we hebben haar overal goed nagevoeld en ze heeft nergens anders wondjes dan op haar kop.

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

lol ik ga niet meer hoor, het is al te laat, maar voor jou... als het je ogen weer eens recht zou zetten lol 😳 ah ik zit je weer te plagen

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat heb ik ook niet gezegd

Oeps sorry, je hebt gelijk, ik had het verkeerd gelezen, ik heb m'n middagdutje nog niet gedaan 😝

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 21

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!