Mijn kitten probeert bij mijn hond te drinken
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké, bedankt voor jullie reacties. Ik zal hem tegenhouden zodra ik kan en ik ga een afspraak maken bij de dierenarts voor mijn hond. Superbedankt voor de hulp. Ik hoop dat hij snel snapt dat hij niet bij haar mag tutten.
Bella is een schat van een hond, maar ze is mishandeld voordat ik haar adopteerde en ze laat daarom alles maar over zich heen komen...
Kan een gesteriliseerde hond eigenlijk schijnzwanger worden?
????
Mijn buren hebben precies hetzelfde meegemaakt met een kitten. Niet eentje uit een kofferbak, maar ze hadden hem in huis genomen terwijl hij nog niet gespeend was. Hun Jack Russell begon toen gewoon melk aan te maken! Ze zijn meteen naar de dierenarts geracet omdat ze dachten aan schijndracht, maar nee hoor... dat heeft wel anderhalve maand geduurd!
Maar een kitten van drie maanden en dan bruine tepels bij de hond? Dan hoef je echt niet na te denken: DIRECT NAAR DE DIERENARTS met die hond natuurlijk!! Het is vast een superlieverd, maar ze heeft waarschijnlijk wel pijn. Dus hup, naar de dierenarts voordat ze melkklierkanker krijgt!!
Laurence en haar ark van Noach
Vraag je dierenarts even... om een speciale zalf voor op haar tepels.
Laat hem/haar dit echt niet meer doen.... laat hem/haar aan een stukje vlees, ham of iets anders ruiken....
Het is een oude auto, de kofferbak gaat niet mee op slot met de rest van de deuren en we waren vergeten hem af te sluiten. Hij stond gelukkig niet wagenwijd open ;)
Haar tepels zijn bruin, het lijkt wel alsof er korstjes op komen. Moet ik er iets op smeren zodat ze er geen last van krijgt?
Wat de kat betreft: hij heeft gewoon een bakje met brokjes staan. Ik durf hem er niet goed af te halen, want hij blijft gewoon hangen, zelfs als ze opstaat! Is er een manier om hem los te krijgen zonder dat ik mijn hond pijn doe?
"Ze hebben hem in de kofferbak van mijn auto gezet" – laat je je kofferbak dan openstaan!!!
Als hij nog sabbelt, is hij waarschijnlijk niet goed gespeend.....
Je hond gromt naar hem... want dat doet waarschijnlijk pijn aan haar tepels.
Laat hem zijn gang niet gaan, dat is echt een advies, want je hond kan uithalen of ze krijgt last van wondjes aan haar tepels.
Krijgt hij wel genoeg te eten?
Geen idee. Hij is in de achterbak van mijn auto achtergelaten, de dierenarts schat dat hij ongeveer 3 maanden oud is.
Is je kitten wel goed gespeend?
17 reacties van 17