Mijn kat trekt haar pleister eraf
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja! :)
Super als het houdt!
Nu is het alleen nog een kwestie van afwachten ;)
XD Jij ook een fijne avond!
Haha ja, ik vind hem ook echt top! Ik kwam op het idee toen mijn Kiara haar verband eraf wilde trekken. De dierenarts had haar namelijk een kap omgedaan, maar dat vond ik echt heel zielig om te zien. Ze had moeite met eten en drinken en kon niet goed in haar krabpaal klimmen. Dus toen dacht ik: ik trek haar gewoon een sok aan, en dat bleef prima zitten totdat de hechtingen eruit mochten :)
Oké, fijn dat je me geruststelt. Na het aantrekken van de sok heeft ze wel even gewriemeld, maar het bleef goed zitten en het zit nog steeds prima!! Die sok-techniek is echt geniaal ;)
Hoi!
Ik raad je ook de 'chaussette d'Angeline' aan, echt top ^^
Maak je trouwens niet te druk als ze haar pleister eraf haalt, want katten zitten meestal zelden aan hun hechtingen.
Mijn poes is onlangs ook gesteriliseerd en de dierenarts had helemaal geen pleister of kraag gebruikt. Ze likte de wond wel wat schoon, maar daar bleef het ook bij.
Het is allemaal supergoed genezen, na twee weken zag je het litteken al niet meer.
Ik wil maar zeggen: maak je niet te veel zorgen, ook al heeft ze geen bescherming meer om.
Fijne avond!
Oké, nou ik hoop dat de sok blijft zitten :)
Ja hoor, maar we hebben een grote genomen (niet te groot hoor) :)
Nou, als het goed is moet dit wel blijven zitten :) De sok moet ook niet te strak zitten hè!