Mijn kat trekt haar pleister eraf

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, mijn kat is vanochtend gesteriliseerd en sinds we haar weer thuis hebben, likt ze aan de wond en probeert ze haar pleister eraf te trekken. We hebben geen kraag in huis en een groot verband aanleggen is onmogelijk omdat ze constant beweegt en zich verstopt. De dierenklinieken zijn nu dicht, dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen... help me alsjeblieft!!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

18 antwoorden
Sorteren op:
  • Luna76
    Luna76 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Super als het houdt!

Nu is het alleen nog een kwestie van afwachten ;)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Ja, je had echt een topidee! Je zou eigenlijk patent moeten aanvragen voor deze uitvinding ;) Fijne avond en nogmaals bedankt!
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Haha ja, ik vind hem ook echt top! Ik kwam op het idee toen mijn Kiara haar verband eraf wilde trekken. De dierenarts had haar namelijk een kap omgedaan, maar dat vond ik echt heel zielig om te zien. Ze had moeite met eten en drinken en kon niet goed in haar krabpaal klimmen. Dus toen dacht ik: ik trek haar gewoon een sok aan, en dat bleef prima zitten totdat de hechtingen eruit mochten :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, fijn dat je me geruststelt. Na het aantrekken van de sok heeft ze wel even gewriemeld, maar het bleef goed zitten en het zit nog steeds prima!! Die sok-techniek is echt geniaal ;)

Vertaald Frans
    Luna76
    Luna76 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Ik raad je ook de 'chaussette d'Angeline' aan, echt top ^^

Maak je trouwens niet te druk als ze haar pleister eraf haalt, want katten zitten meestal zelden aan hun hechtingen.

Mijn poes is onlangs ook gesteriliseerd en de dierenarts had helemaal geen pleister of kraag gebruikt. Ze likte de wond wel wat schoon, maar daar bleef het ook bij.

Het is allemaal supergoed genezen, na twee weken zag je het litteken al niet meer.

Ik wil maar zeggen: maak je niet te veel zorgen, ook al heeft ze geen bescherming meer om.

Fijne avond!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, nou ik hoop dat de sok blijft zitten :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja hoor, maar we hebben een grote genomen (niet te groot hoor) :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, als het goed is moet dit wel blijven zitten :) De sok moet ook niet te strak zitten hè!

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 18

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!