Mijn kat eet champignons

C
Caly77 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn kat Chipie is 4 jaar oud. Telkens als ik champignons koop en ze buiten de koelkast of de kast laat staan, en ik even niet in de keuken ben, krabt ze het plastic folie van het bakje open en eet ze de champignons op. Is dit gevaarlijk? Moet ik iets doen?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • G
    Greylox Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Moet ik iets doen?

De paddenstoelen niet binnen het bereik van de nagels en de bek van je kat laten liggen, bijvoorbeeld :)

Vertaald Frans
    Balge
    Balge Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, wat voor soort paddenstoelen zijn het? Ik denk niet dat het erg goed voor haar is, je zou ze buiten haar bereik moeten zetten. Ze kunnen allergieën veroorzaken of giftig voor ze zijn (net als voor ons trouwens).
    Het zijn gewone witte champignons die je in de supermarkt koopt...

Ze zijn in ieder geval niet giftig, maar het is geen voer dat bestemd is voor dat kleine levertje van haar. Het zou beter zijn om te voorkomen dat dit kleine boefje er de volgende keer weer bij kan! 😌

Vertaald Frans
    C
    Caly77 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, wat voor champignons zijn dit precies? Ik denk niet dat het heel goed voor haar is, je kunt ze beter buiten haar bereik leggen. Ze kunnen allergieën veroorzaken of giftig voor ze zijn (net als voor ons trouwens).

Het zijn gewone witte champignons die je kunt kopen bij Franse supermarkten zoals Leclerc of Intermarché...

Vertaald Frans
    Balge
    Balge Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Wat zijn dit voor paddenstoelen? Ik denk niet dat dit erg goed voor haar is, dus je kunt ze het beste buiten haar bereik leggen. Ze kunnen allergieën veroorzaken of giftig voor ze zijn (net als voor ons trouwens).

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!