Mijn kat bijt op zijn nagels

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi

Sinds kort (ongeveer een maand) merk ik dat wanneer mijn kat zich wast, hij uitgebreid op zijn pootjes zit te "kluiven".

Als ik van dichterbij kijk, zien zijn nagels er niet al te best uit (splijten, helemaal kortgebeten...).

Ik vind het vreemd, want hij heeft dit nooit eerder gedaan en ik knip ze af en toe bij.

Zou dit een gedragsprobleem kunnen zijn?

p.s. (Het valt me ook op dat hij zich veel meer lijkt te vervelen, heeft dat er misschien mee te maken...?)

Alvast bedankt voor jullie reacties & een fijne dag!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Geen flauw idee, dat hoor ik voor het eerst! Maar waarom ook niet inderdaad, tegen de verveling... Zijn er de laatste tijd dingen veranderd bij je thuis?

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!