Mag je Phosphaluvet voor honden aan een kat geven?

M
Mellss Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik vraag me af of je Phosphaluvet (werkzame stof: aluminiumfosfaat) voor honden ook aan een kat kunt geven?

Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • M
    Mellss Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, wat dacht je ervan om je dierenarts te bellen voor een betrouwbaar antwoord?

En wat als ik nou meteen een antwoord wil? Mijn dierenarts was dicht, net als de meeste dierenartsen omdat het lunchtijd was.

Waar zijn forums anders voor als je geen vragen mag stellen?

Dit soort reacties horen niet thuis op dit forum, zeker omdat ik niet de enige ben die dit soort vragen stelt. Je zou bijna denken dat mijn kat op sterven na dood is en overal bloedt.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Mijn eigen dierenarts had dit ook voor mijn kat voorgeschreven, terwijl er op de verpakking stond dat het voor honden was. Hij vertelde me dat er wel 'hond' op stond, maar dat het ook prima werkt bij katten, dus had hij zelf maar 'kat' op het doosje van het medicijn geschreven.

Vertaald Frans
    G
    Greylox Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Zou je niet even je dierenarts bellen voor een betrouwbaar antwoord?

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!