Kleine vlekjes rond de tepel van mijn kat

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik heb wat kleine bruine vlekjes ontdekt rond de tepel van mijn kat. Ik heb de andere tepels ook gecheckt en bij eentje zie ik ook 2 of 3 kleine stipjes, maar bij de rest zit helemaal niets. Ik heb foto's van de vlekjes gemaakt en ben naar mijn dierenarts gegaan, maar die wist me geen duidelijk antwoord te geven en adviseerde alleen om de plekjes goed in de gaten te houden. Mijn Wicket woont in een appartement en komt niet buiten, ze heeft geen vlooien, ze krabt niet en ze is gesteriliseerd. Wat zou dit kunnen zijn? Groetjes

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

5 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Ja, katten maken ook talg aan. Ik geloof (maar ik weet het niet helemaal zeker) dat dat juist is wat de allergie veroorzaakt.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Niets om je zorgen over te maken!!! Het zijn maar mee-eters (talg) 🙂

Talg? Wauw lol! Dus het is net als mee-eters bij ons? Is dat de reden dat het niet wegving met een vochtig wattenstaafje?

Vertaald Frans
    Plumes00
    Plumes00 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Niets om je zorgen over te maken!!! Het zijn gewoon mee-eters (talg) 🙂

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi

Heb je een foto? Is het niet gewoon de pigmentatie van de huid?

Ik hoop ook dat het de pigmentatie is, hier is de foto

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi!

Heb je misschien een foto? Is het niet gewoon de pigmentatie van de huid?

Vertaald Frans
  • 5 reacties van 5

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!