Kittentje wil de urinary-brokjes van m'n volwassen kat eten
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, ik ben van plan om voor volgende maand een afspraak te maken.
Oké, bedankt voor al jullie reacties!
Eens met de rest, al mijn katten staan op Urinary brokjes terwijl er maar eentje echt blaasproblemen heeft; het kan prima preventief gegeven worden. Sinds ze deze brokjes krijgen, hebben we nooit meer last gehad van blaasgruis.
Hoi,
Nu je kitten bijna 6 maanden oud is, is het eigenlijk niet meer nodig om hem nog kittenbrokjes te geven. Laat hem vooral zo snel mogelijk castreren, dat is alleen maar goed voor hem (en voor je eigen rust). Het kan ook geen kwaad als een kat zonder nierproblemen Urinary-voer eet. In dat geval werkt het preventief.
Ik ga ze morgen even bellen.
Ja, wat betreft die Urinary-voeding voor als hij straks groter is: ik was al van plan om het aan de dierenarts te vragen, maar ik heb mijn antwoord nu al! Bedankt voor je reactie.
Hoi,
Voor een kitten weet ik het niet precies, omdat die specifieke voedingsbehoeften heeft (ze zijn natuurlijk volop in de groei). Maar voor volwassen katten vertelden de twee dierenartsen aan wie ik het heb gevraagd dat het geen kwaad kan.
Mijn drie katten staan allemaal op RC Urinary terwijl er maar eentje het echt nodig heeft, en dat gaat al jarenlang prima.
Je kunt altijd even een belletje plegen naar een dierenarts om je gerust te laten stellen.
5 reacties van 5