Kitten die aan mij krabt?

E
Emilieglnr81 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik heb twee gecastreerde katers van 9 maanden oud.

Sinds deze winter, nu ik weer spijkerbroeken draag, komt een van mijn katten zijn nagels in mijn bovenbeen of kuit zetten...

Mijn andere kat doet dit niet, ik snap er niks van 😅

Zodra hij eraan begint, duw ik hem weg en dan gaat hij aan zijn krabpaal of krabplank krabben.

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

1 antwoord
Sorteren op:
  • Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Ik zou daar nog aan willen toevoegen dat een kat kalmerende feromonen achterlaat wanneer hij krabt. Of het nu gaat om het 'melktrappelen' op je dij (het trappelen op één plek) of echt krabben in verticale richting, het betekent dat hij de ondergrond waardeert! Duw hem rustig maar kordaat weg zonder hem op zijn kop te geven; het is eigenlijk een heel 'liefdevol' gebaar dat hij je maakt...

Vertaald Frans
  • 1 reactie van 1

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!